Please fill out the fields below so we can help you better. Note: you must provide your domain name to get help. Domain names for issued certificates are all made public in Certificate Transparency logs (e.g. crt.sh | example.com), so withholding your domain name here does not increase secrecy, but only makes it harder for us to provide help.
De "status 400" geeft helaas alléén maar aan dat er iets mis is gegaan tijdens het valideren van je domeinnaam, maar niet wat precies. En zonder de "wat" is het heel lastig advies te geven.
Het idee van de "I ran this command"-vraag is hóe je hebt geprobeerd het Let's Encrypt-certificaat te verkrijgen. Uit je antwoord haal ik dat je geen "commando" (bijv. via SSH) hebt geprobeerd. Maar hoe heb je wél geprobeerd het certificaat te verkrijgen? Kun je screenshots maken?
Het liefst zouden we zoals @JuergenAuer al aangaf meer informatie t.a.v. de foutmelding zien. Zou je wellicht ook een screenshot kunnen maken wanneer je de fout krijgt?
Hallo Osirus, ik ben al een een paar weken hier mee bezig, diverse oplossingen geprobeerd
niks werkt, kan zijn dat mijn modem het tegenhoud, alles daarop uit gezet, staat op dmz, dus zou moeten werken
ik heb een eigen server dell 320
met ubunbtu 16.04
met vests cp er op, alles draait op zich prima, behalve dat er letsencrypt er niet op krijgt. vele fora af gezocht
letsencrypt staat op het paneel van vesta, dus zou moeten werken
Visible Content:
server2.anay.nl 404 Page Not Found It seems that the page you were trying to reach does not exist anymore, or maybe it has just moved. You can start again from the home or go back to previous page .
Not with the VestaCP answer.
So
you have a proxy that blocks
may be a wrong port forwarding
something else that blocks the required VestaCP validation content.
PS: Your server doesn't have a standard VestaCP port 8083. Instead, 8080 answers with your domain content.
Ik heb geen idee hoe VestaCP werkt, maar zo goed als alle software wat op Linux draait genereert zogenoemde "log bestanden", waarin alle processen in detail beschreven worden. Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar informatie over hoe en waar je gedetailleerde log-bestanden van VestaCP kunt vinden.