Certificaat vernieuwing

Ik ben nieuw, ben niet bekend met deze materie en moet mijn Synology / NAS certificaat vernieuwen/verlengen. Wie kan mij in simpele bewoording helpen?

Hoe heb je 't certificaat in de eerste plaats verkregen?

2 Likes

Hallo Osiris,
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet maar zou het kunnen zijn via Sinology?. Mijn kennis reikt niet zo ver. Ik kreeg een mail dat ik moest verlengen voor 25 februari 2022.

Hello,
Your certificate (or certificates) for the names listed below will expire in 11 days (on 25 Feb 22 09:51 +0000). Please make sure to renew your certificate before then, or visitors to your web site will encounter errors.

Het schijnt ook automatisch te kunnen maar hoe?

Dat zou in principe ook moeten gebeuren:

  1. Let's Encrypt -certificaten zijn 90 dagen geldig. Als de verificatie van het domein is gelukt, zal DSM het certificaat automatisch vernieuwen voor de vervaldatum.

(Bron: Hoe krijg ik een certificaat van Let's Encrypt op mijn Synology NAS? - Synology Kenniscentrum)

Probeer anders de stappen van die tutorial nog eens te doorlopen?

2 Likes

Ok, ik wacht af wat er gaat gebeuren. Als het misgaat dan meld ik me wel weer.

Ik vraag me af óf het nog wel gaat gebeuren.. Normaliter zou je geen mails van Let's Encrypt moeten krijgen..

2 Likes

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.